News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Հունիս 15
Տեսնել լրահոսը

Բեռնափոխադրումներ իրականացնող տեղական կազմակերպություններն ու անհատ վարորդները դուրս են մղվում շուկայից: NEWS.am-ին ահազանգած հայ բեռնափոխադրողները հայտնում են, որ արտերկրի բեռնափոխադրողների հետ անհավասար մրցակցային պայմանների պատճառով իրենց ծառայություններն այլևս մրցունակ չեն և եթե ոլորտը չկարգավորվի, առաջիկայում ավելի քան 800 բեռնափոխադրողներ կմնան անգործ:

Բանն այն է, որ դեպի Ռուսաստան և Բելառուս վերաարտահանման գործոնով պայմանավորված արտերկրի բեռնափոխադրողները Հայաստան բեռ ներմուծելուց հետո, որպեսզի դատարկ չվերադառնան, այստեղից ապրանքներ են արտահանում անհամեմատ ցածր գին առաջարկելով միջնորդ կազմակերպություններին՝ այդպիսով շուկայից դուրս մղելով հայ բեռնափոխադրողներին: Արման Ենոքյանը, որն արդեն յոթ տարի է բեռնափոխադրումներ է իրականացնում հիմնականում դեպի Ռուսաստանի Դաշնություն, NEWS.am-ին հայտնեց, որ օտարերկրյա բեռնափոխադրողները գրեթե ինքնարժեքով են սկսել Հայաստանից բեռներ տեղափոխել, քանի որ Հայաստանում ունեն արտոնյալ պայմաններ: «Եթե նախկինում դեպի Մոսկվա բեռնափոխադրման համար լոգիստիկ կազմակերպութկունները մեզ վճարում էին 3000-3500 ԱՄՆ դոլար, ապա հիմա 1200 դոլարով էլ չեն համաձայնում, ասում են, եթե չեք ուզում՝ 1100 դոլարով վրացին, թուրքը, ուզբեկը կամ ղազախը կտանեն: Վառելիքը, տրանզիտը թանկացել է, պատշաճ հարկեր ենք վճարում՝ շրջանառության հարկ, դրոշմանշային վճար տալիս, կնիքի համար վճարում, ցանկացած փոխանցման համար 5- 20 տոկոս վճարում, ու բելառուսը գալիս է միայն բնապահպանական հարկ վճարելով մեր ապրանքն արտահանում է երկրից»,-նշեց մեր զրուցակիցը:

Արմանի խոսքով՝ հայ վարորդները նման արտոնություններ չունեն այլ տարանցիկ երկրում: Մասնավորապես երրորդ երկրից բեռնափոխադրման թույլտվության (Դազվոլ) տրամադրումը որոշ երկրների դեպքում սահմանափակված է, իսկ որոշների դեպքում՝ ընթացակարգը շատ բարդ է: «Օրինակ մենք չենք կարող նույն սկզբունքով Վրաստանից ապրանք վերցնել ու փոխադրել, քանի որ այնտեղ օտարերկրյա կազմակերպությունների համար սահմանափակումներ կան, իսկ օրինակ Բելառուսում այնքան բարդ է վարչարարությունը, որ հայ վարորդները խուսափում են այնտեղից բեռ բերել»,-ասաց նա: Վարորդի խոսքով՝ բեռնափոխադրման ոլորտում համապատասխան օրենսդրական կարգավորումների և վերահսկողության բացակայությունից օգտվում են նաև միջնորդ կազմակերպությունները, որոք չունեն համապատասխան լիցենզավորում և առաջնահերթություն են տալիս արտերկրի բեռնափոխադրող կազմակերպություններին` դրանով իսկ մեծ հարված հասցնելով հայաստանյան փոքր բիզնեսին: Բեռնափոխադրողները NEWS.am-ին հայտնեցին, որ առաջիկայում խոշոր բողոքի ակցիա են իրականացնելու՝ պահանջելով հարկային դաշտում հավասար պայմաններ ստեղծել, միջնորդ և արտահանող կազմակերպությունների համար լիցենզավորման կարգ սահմանել և ոլորտի համար էական նշանակություն ունեցող այլ հարցեր կարգավորել:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Աշնանը Հայաստանը կհյուրընկալի «Ամերիկյան երկրների մրցունակության փոխանակում» կազմակերպության հերթական միջոցառումը
Միջոցառումը երկրորդ անգամ է անցկացվելու ամերիկյան աշխարհամասի սահմաններից դուրս: Նախկինում ծրագիրը համատեղ հայտով հյուրընկալել են...
2024-ի հունվար-մայիսին ՀՀ տնտեսությունները ձեռք են բերել շուրջ 42.5 մլրդ դրամի նորագույն մեքենասարքավորումներ. Պապոյան
Մեր տնտեսության արդյունավետության բարձրացմանը միտված կարևորագույն ծրագրերից է Արտադրողականության խթանման նպատակային ծրագիրը...
Հայաստանի տնտեսությունը և մարդիկ իրենց կենցաղով ավելի եվրոպացի են, քան եվրոպական մի շարք երկրներում․ Պապոյան
Մենք չունենք ծովային սահման, Եվրոպայի մեջ չենք, այլ գտնվում ենք Եվրոպայի...
Դոլարի փոխարժեքը աճել է. եվրոն էժանացել է ավելի քան 3 դրամով
ԱՄՆ դոլարի փոխարժեքն այսօր՝ հունիսի 14-ին, կազմել է...
Պետական աջակցության միջոցով կխթանվի գյուղատնտեսական նշանակության հողերի միավորումը
Ծրագրի իրագործումը կնպաստի գյուղատնտեսության արտադրողականության բարձրացմանը, համախառն արտադրանքի ավելացմանը և ծախսերի կրճատմանը...
Էկոնոմիկայի փոխնախարարը Նորվեգիայի դեսպանին ներկայացրել է «Խաղաղության խաչմերուկ» նախագիծը
Քննարկվել են ՀՀ-ի և Նորվեգիայի միջև առևտրատնտեսական հարաբերությունների զարգացմանը վերաբերող հարցեր…
Ամենաշատ