Ամերիկայում կհայտնվի Subaru WRX կայանի վագոնը՝ մեխանիկական փոխանցման տուփով։ Բայց ոչ ԱՄՆ-ում։ Գործնական WRX-ը 2.4 տուրբո շարժիչով, լիաքարշակով և մեխանիկական փոխանցման տուփով արդեն հասանելի է Մեքսիկայում, իսկ կենդանի վաճառքը կսկսվի այս տարվա վերջին: Ավելին, մեքենայի համար ստանդարտ է վեցաստիճան մեխանիկական փոխանցման տուփը: Այս տարբերակը ամենաէժանն է և մեքսիկացիներին կարժենա 819 900 պեսո (մոտ 50 հազար դոլար – խմբ.), հայտնում է Motoru.ru-ն։
Մեքսիկական Subaru WRX Sportwagon-ը ավստրալական WRX Sportswagon-ի, նորզելանդական WRX-GTB-ի և ճապոնական Levorg STI Sport R-ի մերձավոր ազգականն է: Կայանային վագոնը աշխատում է 2.4 տուրբո շարժիչով, որը զարգացնում է 275 ձիաուժ և 350 Նմ ոլորող մոմենտ: Լրիվ շարժիչ: Ավելին, այս ամենը կարելի է զուգակցել «մեխանիկայի» հետ, այլ ոչ միայն CVT-ի հետ։
Sport Lineartronic-ի շարունակական փոփոխական փոխանցման տուփով տարբերակը 80,000 պեսոյով ավելի թանկ է, քան մեխանիկական տարբերակը և արժե 899,900 պեսո, իսկ WRX tS-ի ամենաթանկ տարբերակը՝ 919,900 պեսո:
Sportwagon-ն ունի առանց ձեռքի վերելակի դարպաս և 40/20/40 բաժանված ծալովի հետևի նստատեղեր:
Subaru WRX-ը ավստրալական շուկա է դուրս գալիս Sportwagon գույքի տեսքով 2022 թվականին: Այն երբեք չի հասել ԱՄՆ, որտեղ երկու տուփով մեքենաներն այնքան էլ հայտնի չեն, և դժվար թե հասնի այն, թեև կարող է լավ մրցակից լինել ավելի թանկ Audi RS6 Avant-ի և BMW M5 Touring-ի համար: Ճապոնիայում Levorg կայանի վագոնը վաճառվում է երկու շարժիչով՝ 2,4 լիտրանոց և ստանդարտ 1,8 լիտրանոց: