News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Հունիս 14
Տեսնել լրահոսը

Գերմանական մի խումբ համալսարաններ, օգտագործելով Եվրամիության հիմնադրամներից մեկի փողը, նորարարական գյուղական բնակավայրերի համար էլեկտրական տրանսպորտ են ստեղծում։

Ըստ 3dnews-ի՝ Գերմանիայում, մասնավորապես, երկաթուղային երթուղիների մեծ մասը վաղուց դուրս է եկել շահագործումից, գծերը, թող որ լքված վիճակում, բայց պահպանվել են: Մտահղացումն այն է, որ ստեղծվի 4-6 հոգու համար նախատեսված մոնոռելսային տաքսի վագոն՝ նույն ուղու երկայնքով՝ երկու ուղղություններով խցիկները սահուն տեղաշարժվելու համար:

Եթե հավատալու լիեննք աղբյուրին, Գերմանիայի արվարձաններ ուղևորափոխադրումների առաջարկն ու պահանջարկը նվազել է։ Արվարձաններում  ապրող քաղաքացիները նախընտրում են օգտվել անձնական տրանսպորտից, մի բան, որ բնապահպանության ջատագով իշխանությունների սրտով չէ։

Երկաթուղային հաղորդակցությունների զարգացումը մոնոռելսային տրանսպորտի՝ էլեկտրական մինի-վագոների պահանջով համահունչ է հանածո վառելիքից հեռանալուն և կպահպանի ճանապարհորդության հարմարավետությունը այն մարդկանց համար, ովքեր այլևս ստիպված չեն լինի սպասելու հազվադեպ աշխատող մերձքաղաքային գնացքին կամ խարխափող արվարձանային ավտոբուսին:

Գիրոսկոպ-կայունացուցիչների վրա հիմնված մոնոռելսային մեքենաների գաղափարն ավելի քան հարյուր տարի առաջ առաջարկել և կյանքի է կոչել ինժեներ Լուի Բրենանը:

Գերմանիայի Օստվեստֆալեն-Լիպպեի տեխնոլոգիական (OWL) համալսարանի, Բիլեֆելդի կիրառական գիտությունների համալսարանի և Ֆրաունգոֆերի IOSB-INA ինստիտուտի համատեղ մշակած Monocab նախագիծը իրագործման առումով մասշտաբային չէ, բայց էությամբ նորարարական է:

Ժամանակակից տեխնոլոգիաները հնարավորություն են տալիս ստեղծել կոմպակտ էլեկտրական վագոններ՝ հագեցած գիրոսկոպներով և էլեկտրոնիկայով, որոնք ի վիճակի են ավտոմատ ռեժիմով շարժվել սահմանված երթուղիներով:

Եվրոպական միության հիմնադրամը 2022 թվականին սկսել է ծրագրի ֆինանսավորումը։ Մինչ օրս ստեղծվել են թրեյլերների նախատիպեր, որոնք դեռ շարժվում են երկրորդ ռելսի հիման վրա՝ առանց ինքնահավասարակշռման համակարգի։ Թե այն ինչ տեսք ունի, կարող եք տեսնել ստորև զետեղված տեսանյութում։

Մոնոռելսային վագոնները մտադիր են շահագործել 2028 թվականին: Որպեսզի մեքենաները երթուղու վերջում չկուտակվեն, ինժեներները նախագծում են խելամիտ մեքենա, որն ավտոմատ կերպով դրանք կփոխանցի մի երկաթուղուց մյուսը՝ պատրաստելով հակառակ ուղղությամբ շարժման համար:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Թրամփն ասել է, որ իրեն վախեցնում են արհեստական ​​ինտելեկտի զարգացման տեմպերը
Թրամփը կատակել է, որ տեքստն այնքան լավ է գրված, որ ինքը դեմ չի լինի օգտագործել այն, և որ իր ելույթի հեղինակը կարող է հեռացվել աշխատանքից...
Ucom-ը նոր հետվճարային փաթեթներ է գործարկում (ֆոտո)
Փաթեթներն այն մարդկանց համար են, որոնք ամենօրյա կյանքում և աշխատանքի բերումով շատ ժամանակ են անցկացնում համացանցում...
Առաջ բոլորս մտածում էինք, որ ավտոմատ փոխանցումատուփով մեքենաները լավը չեն, սառույցի վրա փախնում են. Փաշինյան
Մենք այդքան խոսում ենք կանխիկի կրճատման մասին, օնլայն բանկինգի մասին,…
Թղթերը չենք վառի. բա որ մատներս սխալ կնոպկի կպնի, ամբողջը կորսվի. Փաշինյանը՝ տվյալները ամպային տիրույթում պահելու մասին
Բա որ լույսերը մի օր գնաց, կարող է 18 տարի ամեն ինչ լավ լինի, 19-րդ տարում ինտերնետի կաբելը կտրվեց,  պարզ ձևակերպումներ ենք տալիս, բայց մի օր այդ…
Հայաստանում տվյալները ավանդական սերվերների փոխարեն կպահվեն ամպային տիրույթում. Սա կնվազեցնի ծախսերը
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հունիսի 14-ի նիստում «Ամպայինն առաջինը» քաղաքականության մշակման և ներդրման մասին որոշում կայացրեց...
ՏՀՏ գործատուների միության խորհրդի անդամներն այցելել են OVIO-ի՝ տարածաշրջանում խոշորագույն տվյալների մշակման կենտրոն
Շրջայցի ընթացքում OVIO ընկերության գլխավոր տնօրեն Հայկ Ֆարամազյանը մանրամասն  ներկայացրեց տվյալների մշակման կենտրոնի ենթակառուցվածքները և ամպային լուծումները...
Ամենաշատ
Ֆոտոռեպորտաժներ