News
Լրահոս
News
Երկուշաբթի
Հունիս 03
Տեսնել լրահոսը

Գերմանական մի խումբ համալսարաններ, օգտագործելով Եվրամիության հիմնադրամներից մեկի փողը, նորարարական գյուղական բնակավայրերի համար էլեկտրական տրանսպորտ են ստեղծում։

Ըստ 3dnews-ի՝ Գերմանիայում, մասնավորապես, երկաթուղային երթուղիների մեծ մասը վաղուց դուրս է եկել շահագործումից, գծերը, թող որ լքված վիճակում, բայց պահպանվել են: Մտահղացումն այն է, որ ստեղծվի 4-6 հոգու համար նախատեսված մոնոռելսային տաքսի վագոն՝ նույն ուղու երկայնքով՝ երկու ուղղություններով խցիկները սահուն տեղաշարժվելու համար:

Եթե հավատալու լիեննք աղբյուրին, Գերմանիայի արվարձաններ ուղևորափոխադրումների առաջարկն ու պահանջարկը նվազել է։ Արվարձաններում  ապրող քաղաքացիները նախընտրում են օգտվել անձնական տրանսպորտից, մի բան, որ բնապահպանության ջատագով իշխանությունների սրտով չէ։

Երկաթուղային հաղորդակցությունների զարգացումը մոնոռելսային տրանսպորտի՝ էլեկտրական մինի-վագոների պահանջով համահունչ է հանածո վառելիքից հեռանալուն և կպահպանի ճանապարհորդության հարմարավետությունը այն մարդկանց համար, ովքեր այլևս ստիպված չեն լինի սպասելու հազվադեպ աշխատող մերձքաղաքային գնացքին կամ խարխափող արվարձանային ավտոբուսին:

Գիրոսկոպ-կայունացուցիչների վրա հիմնված մոնոռելսային մեքենաների գաղափարն ավելի քան հարյուր տարի առաջ առաջարկել և կյանքի է կոչել ինժեներ Լուի Բրենանը:

Գերմանիայի Օստվեստֆալեն-Լիպպեի տեխնոլոգիական (OWL) համալսարանի, Բիլեֆելդի կիրառական գիտությունների համալսարանի և Ֆրաունգոֆերի IOSB-INA ինստիտուտի համատեղ մշակած Monocab նախագիծը իրագործման առումով մասշտաբային չէ, բայց էությամբ նորարարական է:

Ժամանակակից տեխնոլոգիաները հնարավորություն են տալիս ստեղծել կոմպակտ էլեկտրական վագոններ՝ հագեցած գիրոսկոպներով և էլեկտրոնիկայով, որոնք ի վիճակի են ավտոմատ ռեժիմով շարժվել սահմանված երթուղիներով:

Եվրոպական միության հիմնադրամը 2022 թվականին սկսել է ծրագրի ֆինանսավորումը։ Մինչ օրս ստեղծվել են թրեյլերների նախատիպեր, որոնք դեռ շարժվում են երկրորդ ռելսի հիման վրա՝ առանց ինքնահավասարակշռման համակարգի։ Թե այն ինչ տեսք ունի, կարող եք տեսնել ստորև զետեղված տեսանյութում։

Մոնոռելսային վագոնները մտադիր են շահագործել 2028 թվականին: Որպեսզի մեքենաները երթուղու վերջում չկուտակվեն, ինժեներները նախագծում են խելամիտ մեքենա, որն ավտոմատ կերպով դրանք կփոխանցի մի երկաթուղուց մյուսը՝ պատրաստելով հակառակ ուղղությամբ շարժման համար:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Ռուսաստանում ստեղծվել է սարք՝ ճանապարհներին մերկասառույցի դեմ արդյունավետ պայքարելու համար
Պերմի պոլիտեխնիկի գիտնականները մշակում են հատուկ սարքավորում՝ գեոգրիդի վրա հիմնված ջեռուցման տարր...
ՏՏ ոլորտի ավելի քան 1600 ընկերություններ 2023-ին պետությունից հարկային արտոնություններ են ստացել. նախարար
Միևնույն ժամանակ, 2023 թվականի հոկտեմբերի դրությամբ Հայաստանում գործել է 9157 ՏՏ ընկերություն...
2023-ին Հայաստանի բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարությանը պետբյուջեից հատկացվել է 25,3 մլրդ դրամ
Այդ միջոցների իրականացումը, ըստ նրա, կազմել է 22 մլրդ դրամ կամ 87 տոկոս...
«Ներուժ 4.0» սփյուռքի  տեխնոլոգիական ստարտափերի ծրագրի  շրջանակում ուղիղ դրամաշնորհ կհատկացվի ընտրված 6 թիմերին
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ մայիսի 30-ի նիտում որոշեց «Ներուժ 4.0» սփյուռքի...
«ՍոֆթԿոնստրակտ» տեխնոլոգիական ընկերությունը ՀՀ 11-րդ խոշոր հարկատուն է
2024 թվականի առաջին եռամսյակում «ՍոֆթԿոնստրակտ»-ի կողմից վճարված հարկերի ծավալը գերազանցել է 3,6 միլիարդ դրամը...
OVIO-ն պաշտոնապես գործարկեց Հայաստանում խոշորագույն և ամենահզոր Տվյալների մշակման կենտրոնը
Այս հուսալի ենթակառուցվածքը հաճախորդի համար կապահովի անխափան հասանելիություն տվյալներին և սպասարկում 24/7 ռեժիմով...
Ամենաշատ
Ֆոտոռեպորտաժներ