News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Ապրիլ 19
Տեսնել լրահոսը

Հայաստանի Հարավային երկաթուղու (Իրան-Հայաստան) շինարարության արժեքի 60%-ը կարելի է Չինաստանից ստանալ: Այս մասին ասված է երկաթուղու կառուցման հայեցակարգի վերաբերյալ Հայաստանի Ֆինանսների նախարարության եզրակացությունում: Շինարարության համար պատասխանատու է Տրանսպորտի նախարարությունը:

Նախագծա-հաշվարկային փաստաթղթերի համաձայն՝ երկաթուղու կառուցման համար 3 մլրդ 207 մլն դոլարի ներդրում է անհրաժեշտ՝ առանց հաշվի առնելու հողատարածքների գնումն ու դրանց սեփականատերերի վերաբնակեցումը, ինչպես նաեւ սարքավորումների եւ աշխատողների համար նախատեսված հարկերն եւ մաքսատուրքերը:

Նախագծի արժեքի 60%-ը կարելի է ստանալ Չինաստանի Արտահանման-ներմուծման բանկից, տարեկան 3.5%-ով: Ծրագրվում է միջոցներ ներգրավել նաեւ տարածաշրջանի շահագրգիռ պետություններից: Ֆիննախը նշում է, որ այդպիսի երկրների հետ (Իրան, Վրաստան, Ռուսաստան) հնարավոր համատեղ ֆինանսավորման շուրջ բանակցություններ դեռեւս չեն տարվում:

Ավելի վաղ Հայաստանի ֆինանսների նախարարության «Երկաթուղու շինարարության տնօրինություն» ՊՓԲԸ-ի տնօրեն Աշոտ Շահնազարյանը NEWS.am-ին հայտարարել էր, որ երկաթուղու շինարարության ժամկետը 6 տարի է, ծախսածածկումը՝ 28 տարի, շահագործումը՝ 50 տարի: Աշխատանքների մեկնարկն ակնկալվում է 2015 թվականի առաջին կիսամյակում: Շինարարության արժեքը կարող է կազմել շուրջ 3.5 մլրդ դոլար:

Ենթադրաբար Իրան-Հայաստան երկաթուղու հայկական հատվածի երկարությունը կազմելու է 316 կմ: Այն Իրանի հետ սահմանից (Մեղրի) հասնելու է Սեւանա լճից ոչ հեռու տեղակայված Գագարին քաղաք, որտեղ էլ միանալու է արդեն գործող երկաթգծին: Նախագծի ներդրողներն առայժմ ամբողջությամբ հստակեցված չեն:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
ԱԶԲ ներկայացուցիչների հետ քննարկվել են Հյուսիս-հարավի՝ հարավային հատվածում նախատեսվող ծրագրերը
«Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամում ապրիլի 16-ին տեղի է ունեցել...
Դեսպանը Հայաստանն անվանել է «Իրանի շնչուղին դեպի հյուսիս»
Դեսպանը պարզաբանեց, որ Իրանը Հայաստանը դիտարկում է ոչ միայն որպես երեք միլիոնանոց շուկա, այլև որպես հարթակ...
Իրանի դեսպանի հետ քննարկվել է տարանցիկ բեռնափոխադրումների համար ճանապարհային հարկերը զրոյացնելու հարցը
Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել երկկողմ արդյունավետ համագործակցության համար…
Լարսը մինչև ապրիլի 19–ը ցերեկային ժամերին փակ կլինի բեռնատարների համար
Սահմանափակումները կգործեն մինչև ապրիլի 19-ը: Մնացած տրանսպորտային միջոցների համար երթևեկությունը կշարունակի իրականացվել անխափան...
Քննարկվել են Հյուսիս-հարավի Տրանշ-4-ի Սիսիան-Քաջարան հատվածի կառուցման ծրագրի մանրամասները
ԵՆԲ ներկայացուցիչների հետ քննարկվել է նաև Ասիական զարգացման բանկի...
ԱՄՆ-ն ու ԵՄ-ն ուզում են, որ ռուսական բազաները այստեղից հանվեն, եւ հետո բացվի «միջին միջանցք» կոչվածը. քաղաքագետ
Արեւմուտքը մեզ գումար չի տվել, միայն խոստացել է, իսկ խոստումը դեռ ոչինչ չի...
Ամենաշատ